.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اورژانس بیمارستان بوعلی نکا راه‌اندازی شد
مرکز اورژانس سرپایی بیمارستان بوعلی نکا در شرق مازندران با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي صبح امروز به بهره‌برداری رسید.(ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
آغاز ثبت نام بازنشستگان برای دریافت کارت اعتباری خرید
شمال نیوز: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شنبه هفته آينده ۴ ميليون بازنشسته مي توانند براي دریافت کارتهاي خريد کالای ایرانی به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.(ادامه)
۴۰۰ هزار نفر درآستانه حذف یارانه‌ها
(ادامه)
حداقل دستمزد 609 هزار تومان تعيين شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
معلولان در صف سبد كالا
(ادامه)
تخلفات گسترده مالي در تامين اجتماعي
(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام ریاست محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم به اتمام رسید؛ باشگاه خبرنگاران تلاش کرده است به بررسی آینده شغلی، مدیریتی و سیاسی 18 وزیری بپردازد که تا آخرین روز تکیه احمدی‌نژاد بر کرسی پاستور، عهده‌دار ریاست وزارتخانه‌های دولت پرحاشیه وی بودند. یاران احمدی‌نژاد، این روزها چه می‌کنند؟ / از خانه‌نشيني تا کار آزاد
شمال نیوز: سرانجام ریاست محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم به اتمام رسید؛ باشگاه خبرنگاران تلاش کرده است به بررسی آینده شغلی، مدیریتی و سیاسی 18 وزیری بپردازد که تا آخرین روز تکیه احمدی‌نژاد بر کرسی پاستور، عهده‌دار ریاست وزارتخانه‌های دولت پرحاشیه وی بودند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
شمال نيوز: وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، یک مازندرانی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع خود منصوب کرد... يك مازندراني معاون وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي شد
شمال نيوز: وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، یک مازندرانی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع خود منصوب کرد...(ادامه)
هاشمي را قبول نداريم ولی نياز داريم!
(ادامه)
وعده‌هاي بر زمين مانده دولت
(ادامه)
تعدیل 750 هزار از كاركنان دولت با ادغام وزارتخانه ها!
(ادامه)
مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد
در این آیین علی بابایی کارنامی بر مسند مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست و از زحمات اسماعیل نیلچیان تجلیل به عمل آمد.(ادامه)
مرتضوي در تامين اجتماعي ماندني شد
(ادامه)
برخی تحلیلگران، انتصاب وی در آخرین روزهای سال را به دلیل سکوت رسانه ها و همچنین مجلس شورای اسلامی می دانند تا از این طریق، هیچ اعتراضی نسبت به این اقدام رییس جمهور نشود حكم رياست تأمين اجتماعي در دست مرتضوی
برخی تحلیلگران، انتصاب وی در آخرین روزهای سال را به دلیل سکوت رسانه ها و همچنین مجلس شورای اسلامی می دانند تا از این طریق، هیچ اعتراضی نسبت به این اقدام رییس جمهور نشود(ادامه)
جواد محمد قلي نيا قاضي در برابر قاضي (ديدگاه)
جواد محمد قلي نيا(ادامه)
گزينه‌هاي مدير عاملي شستا
(ادامه)
پس از رأي اعتماد دكتر عبدالرضا شيخ الاسلامي از مجلس شوراي اسلامي به عنوان وزير جديدتعاون ، كار و رفاه اجتماعي از وي براي حضور در زادگاهش دعوت كردند که وزير نيز به درخواست همولايتي‌هاي خود پاسخ مثبت داد و عصر امروز ( پنج شنبه ) بيستم مردادماه وارد زادگاهش مي شود. پاسخ وزیر به ابراز احساسات مردم
پس از رأي اعتماد دكتر عبدالرضا شيخ الاسلامي از مجلس شوراي اسلامي به عنوان وزير جديدتعاون ، كار و رفاه اجتماعي از وي براي حضور در زادگاهش دعوت كردند که وزير نيز به درخواست همولايتي‌هاي خود پاسخ مثبت داد و عصر امروز ( پنج شنبه ) بيستم مردادماه وارد زادگاهش مي شود.(ادامه)
شهيد قناعت از همسنگران محمود احمدي‌نژاد رياست جمهوري ايران اسلامي در عمليات مرصاد بود كه در ششم مرداد ماه سال 1367 در منطقه عملياتي اسلام آباد غرب به درجه رفيع شهادت رسيد.
يادواره شهيد قناعت در آمل برگزار شد+ حاشيه ها
شهيد قناعت از همسنگران محمود احمدي‌نژاد رياست جمهوري ايران اسلامي در عمليات مرصاد بود كه در ششم مرداد ماه سال 1367 در منطقه عملياتي اسلام آباد غرب به درجه رفيع شهادت رسيد. (ادامه)
گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت نفت قطعی شد
(ادامه)
وزرا امروز معرفي نشدند
(ادامه)
فرمانده قرارگاه خاتم گزينه وزارت نفت
(ادامه)
آخرين اخبار از ادغام وزارتخانه‌ها
(ادامه)
ابعاد تازه‌ی نشست احمدی‌نژاد و لاریجانی با رهبری
(ادامه)
آیا محصولي با وزارت رفاه خداحافظي مي‌كند؟
(ادامه)
همه مردان "جمعیت ایثارگران"
(ادامه)
در آستانه معرفي وزراي پيشنهادي كابينه دهم به مجلس، تازه‌ترين اطلاعات درباره گزينه‌هاي كابينه دولت دهم بدين شرح مشخص ... تازه‌ترين اطلاعات درباره کابینه
در آستانه معرفي وزراي پيشنهادي كابينه دهم به مجلس، تازه‌ترين اطلاعات درباره گزينه‌هاي كابينه دولت دهم بدين شرح مشخص ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.